X-ray Challenge: De organisatie

Wat voor de challenge deelnemers zou gelden heeft ook zijn impact gehad op de organisatie. Don’t limit your challenges, but challenge your limits.

Gedurende de periode van idee naar realisatie heeft het kernteam bestaande uit Ruud, Ingrid, Lia en Jomito zich in het project vastgebeten.

Met Ingrid in de voortrekkersrol heeft het kernteam de challenge geleid langs 2 corona lockdowns, 3 verplaatste startdata, onrusten in Noord Afrika en de nodige communicatie strubbelingen. Zonder hun niet aflatende inspanningen zou het fundraisings project niet zo ver hebben kunnen komen en geslaagd zijn.

(vlnr) Ruud, Ingrid, Lia en Jomito

Vanuit het bestuur waren Annemiek de Groot en Arthur Aalst betrokken.

Annemiek heeft als directeur van het Lamin Health Center het röntgen apparaat van idee tot mogelijke realisatie uitgedacht en begeleid.

Arthur heeft vanuit zijn ervaring als rally rijder en begeleider voor Afrika gezorgd voor zaken als de (militaire) begeleiding op relevante plaatsen, verzekeringen, invoerrechten en de uiteindelijke veiling. Daarnaast heeft hij vanuit de stichting gezorgd voor promotie en de financiële afhandeling.